דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח בריאות פרטי וכדאיותו 

מאת    [ 17/03/2011 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 2832 פעמים ]

חוק הבריאות הממלכתי המופיע בחוקי מדינת ישראל דואג לכך שכל אזרח יהיה זכאי לשירותים רפואיים בסיסיים אותו יקבל דרך חברותו באחת מקופות החולים המעניקות לאזרחי מדינת ישראל ביטוח בריאות ציבורי ממלכתי. ביטוח בסיסי זה כולל ביקורי רופא, בדיקות מעבדה, ניתוחים דחופים, שירותי רפואה דחופה ומגוון שירותי בריאות בסיסיים אחרים שיבטיחו את "עזרה ראשונה" לכל אזרח הנקלע למצב בו הוא זקוק לתשומת לב רפואית. יחד עם זאת, סל שירותי הבריאות הנכללים בביטוח הבריאות הבסיסי רחוק מלהכיל את כלל התרופות, הטיפולים והשירותים הרפואיים להם יכול אזרח להזדקק בבוא היום. שירותים כמו ניתוחים והשתלות בחו"ל, תרופות ניסיוניות ותרופות שאינן בסל הבריאות אינם זמינים למבוטחי קופות החולים המחזיקים בפוליסת ביטוח בריאות ציבורית.

אז מה בכל זאת ניתן לעשות בכדי לוודא כי יעמדו לטובתכם ולטובת משפחתכם כלל שירותי הבריאות הקיימים? התשובה פשוטה - ביטוח בריאות פרטי. כמו פוליסות ביטוח אחרות, גם את ביטוח הבריאות הפרטי ניתן לרכוש דרך סוכן ביטוח או ישירות מאחת מחברות הביטוח הפועלות בארץ. בהתאם לסוג הפוליסה, ביטוחי הבריאות כוללים את כל יתר השירותים הרפואיים אשר אינם נכללים בביטוחי הבריאות הבסיסיים - מימון ניתוחים סלקטיביים, כיסוי הוצאות ניתוח או השתלה בחו"ל, כיסוי תרופתי לתרופות הנמצאות מחוץ לסל הבריאות, שירותי רופא עד הבית ועוד מגוון שירותים משלימים נוספים המבטיחים את חבילת ההגנה הרפואית המושלמת.

בכדי להבטיח הגנה רפואית מושלמת לכם ולמשפחתכם, מומלץ להצטרף לביטוח בריאות פרטי מוקדם ככל שאפשר שכן הפרמיה החודשית מחושבת בין היתר גם על פי מין, גיל, מצב רפואי וסטאטוס עישון. לכן, ככל שתהיו יותר צעירים ויותר בריאים, תאלצו לשלם פחות עבור ביטוח הבריאות הפרטי. בבואכם לבדוק ולשקול את עניין הכדאיות שברכישת פוליסת ביטוח בריאות פרטי מומלץ לעבור בין חברות הביטוח השונות ולקבל הצעות מחיר נפרדות ביניהן תערכו השוואות אובייקטיביות.

כל ביטוח בריאות אחד שונה מהאחר ויש לעבור בקפידה על תנאי הפוליסה ואת הכיסויים הנכללים במסגרתה. ביטוח בריאות יכול לכלול ביטוח תרופות, ביטוח תאונות אישיות, אובדן כושר עבודה ומרכיבי ביטוח נוספים להם יש להיות מודעים ולקחת אותם בחשבון בעת עריכת השוואות בין פוליסות ביטוח הבריאות השונות.

על אף יתרונותיה הברורים של פוליסת ביטוח בריאות פרטי אין ספק כי מדובר בהוצאה חודשית לא קטנה בה לא כולנו נוכל לעמוד. עלות הפרמיה החודשית משתנה מחברת ביטוח אחת לאחרת ונקבעת רק לאחר שקלולים משתנים מרובים. כאן המקום לציין כי למרות הכל, מערכת הבריאות בישראל היא אחת ממערכות הבריאות המתקדמות ביותר בעולם ובשונה מארצות הברית למשל, בישראל כל אזרח זכאי לשירותים רפואיים בסיסיים רק מעצם היותו אזרח וחבר בקופת חולים.

 

ביטוח בריאות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב